
Reviews

Anniskelu
@ F-Hoone3 months ago

2.7
Kalja.
Kosti
@ F-Hoone3 months ago
4.0
Toimii ruuan kanssa hyvin. Ja muutenkin.

Juho
@ F-Hoone3 months ago
2.0
Janikaljalla10
7 months ago
2.9
F-Hooneella hyvån ruoan kanssa.

EJVIND E.
@ Tallinn1 year ago
3.7
Hyvä peruslager, toimii.

Riku T
@ F-Hoone2 years ago

3.7
Todella hyvä lager hienossa rakennuksessa imastuna ;)

Janne AH
@ F-Hoone2 years ago
3.2
Hyvä ja raikas olut. Ei moitittavaa.
Jopek13
2 years ago
3.1