
Reviews

The Head Duck
@ Plateau GroupLtd5 months ago

2.0
Not sure?

Robert G
9 months ago

2.3

Jali N
@ M/S Viking Grace9 months ago

2.8
Aika poliisin Makunen lager, mut kyl näitä yhen juo.
Terva A
10 months ago
3.1

Elegil
@ Irish Pub Danny Boy10 months ago
3.0
Aivan raikas ja hyvä. Muita arvosteluja luettuani huomasin myös riisi lagerille ymmärrettävästi oleellisen riisin maun ja alussa esiintyvän kirpeyden. Aivan ok

Toro
@ M/S Viking Grace11 months ago

2.0
Ei kovin kummosta oo, jälkimaku on kyllä sellainen riisi... kyllä tän yhden purkin nyt voi juoda mutta jatkossa jää väliin👍🏼

Joey Oakriver
@ Soittoruokala Karoliina11 months ago

2.5
Mielenkiintoinen alkupuraisu. Maku on alkuun semmoinen kuin polttaisi suunsa, tiedättehän sen tunteen kun syö jotain kuumaa tai tulista, mutta se makuna.
Jälkimaku on raikas lagermainen kunnes muuttuu riisiin.
Kokeilemisen arvoinen mutta vain kerran.

Leif C
@ K-Citymarket Kupittaa Turku1 year ago
3.0
Parinsormenleveyden verran vaaleaa kermaista vaahtoa samean oljenkeltaisen valoaläpipäästävän semiläpinäkyvän oluen yllä joka tuoksuu kepeän sitruksisen yrttisen riisisen lupsakalta ja maistuu kepeän rapsahtavan yrttisen pippurisen pajuisen riisisen humalaisen lepposalta, kolme bojoo. PE: AUG 2026.
Ville H
@ Bistro Bruket1 year ago
3.0

Aleksi S
@ K-Citymarket Kupittaa Turku1 year ago
2.8
Nämä riisipohjaiset on kyllä hankalia.
Lasissa kirkas, kelmeän-keltainen olut runsaalla, keskikarkealla vaahdolla.
Tuoksu aavistuksen makea ja kepeä.
Maku melko laimea ja outo. Pientä sitruksisuutta ja persikkaa. Jälkimaussa tunkkaisempi sivuaromi vaikka muuten se jatkaakin hyvin päämakua.
Onhan tämä... Toisaalta kevyttä juotavaa mutta toisaalta hieman turhan pahvinen maku omalle kohdalleni.