
Reviews
Tomppa
@ Lidl MIJAS16 days ago

3.2
Hyvä, raikas ja sitruunainen radleri.
Pitkä makualue ja pitkä jälkimaku kielellä.
Hyvää lämpimänä päivänä.

Jussi
2 months ago

2.7
Ihan hauska hörppy.

Iñaki M
7 months ago
3.0

Jose A S
@ La jaula de los 3 grillos1 year ago

2.5
Pues un refresco,que quieres alma de cántaro

Lina
@ Gijon beach1 year ago

2.5

Schulz T
1 year ago
3.1
DVD Lynch
1 year ago
2.0
Refresco de cerveza

Lago Martín P
2 years ago
4.4

Rudi
@ Spar La Luz3 years ago
4.7

Vitorin
3 years ago
2.0