
Reviews

Zwunda
@ Panimoravintola Beer Hunter's1 month ago

3.6
Hyvä ipa

Svenner
3 months ago
3.3

yliarska
@ Graali1 year ago

3.6
Kepeä ja mehukas NEIPA maistuu.

Tony M
@ Olutravintola Konttori1 year ago
4.0
Samea, vaahtoinen pirtelö. Hedelmäinen ja mukava suutuntuma. Kivan kesäinen.
Markus P
@ Olutravintola Konttori2 years ago
3.5
Tarjoilija, tämä tuoremehu on käynyt kiljuksi!

Surflobo
@ Brewdog St. Pauli2 years ago

4.2