
Reviews

Martin C
2 years ago
3.8
Flyball
2 years ago
3.8

Karl G
@ Hop in2 years ago

4.1
Slightly too over powering for me which is unusual. Needs more fruit and resin to balance.
Mandariini
@ Sterk Amsterdam2 years ago
4.0

Simeoni
2 years ago

3.7

Juski
@ Hoptimaal2 years ago

3.7
Jos nyt vielä toinen tälle iltaa 🍻
Väriltään aavistuksen kirkkaamman, samean keltaista olutta.
Ylikypsä, makean hedelmäinen tuoksu.
Suutuntuma suussa soljuvan täyteläinen. Aavistuksen voisi olla "tykympi" tämän suhteen.
Maussa ylikypsää (trooppista) hedelmäisyyttä: sellaista persikkaista -ish.
Lisäksi löytyy kirpsakkaa greippiä, semisti happamuutta ja kuivuutta.
"Nopea" runko.
Jälkimaussa suhteellisen ronskia katkeroa, greippiä, yrttisyyttä.
Lisäksi loppupuolella alkoholi pukkaa läpi.
Suhteellisen hyvä olut, mutta omaan suuhun vähän epätasapainoinen. Ilman jälkipuoliskon alkon puskevuutta tämä olisi 4/5. Ehkä jos tässä olisi hitusen lisää makeutta niin voisi toimia tämän nyanssin kanssa paremmin.
Mandariini
@ The Scrapyard Moersleutel Taproom2 years ago
3.8

Zurmeti
@ The Scrapyard Moersleutel Taproom2 years ago

3.8
Djey
@ Moersleutel Shop (The Guild)2 years ago

3.6
Sympa, mais je m'attendais à plus de saveurs pour une TIPA. Mais c'est très bon.