
Reviews

Calvorotas
2 years ago
3.6

Julien W
2 years ago
3.8

Guillermo R
2 years ago
2.5

HarriL
2 years ago

4.0

Lassux
@ Explosive Bar (Pommi)2 years ago

4.2
Olipa hyvä

Lasis
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä2 years ago

3.7
Mustaa. Vaaleanruskea vaahto. Tuoksu kahvia. Maku paahteinen, kahvia ja suklaata. Hiukan jää kesyksi. Hyvä olut.