
Reviews
Jyrki L
@ Olu Bryki Raum2 months ago
3.3
Pullosta, mustanruskea, ohut vaahto, kotikaljaisen makea, maltainen, mukava juotava.

Mikä ettei!
@ Olu Bryki Raum6 months ago
3.4
Kahvin tummaa, makea suklainen..
Api
6 months ago
3.0

Jnila
@ Pub Hullu Hirvi9 months ago

4.2
Takamakee portteri, huoneenlämpösenä.
Paahto tuoksu
Keposa, vähän kolamainen?
Erittäin pehmeä. Suu jää kuivaksi, mutta itse olut ei ole turhan kuiva. Lempee porter. Erittäin.
OgiEgis
1 year ago

4.1
Deep flavor, was surprised a bit of color as it is black milky. Suitable and tasty for me.

Rudi
@ Olu Bryki Raum2 years ago
3.4

Ihoden kaljakeisari
@ Olu Bryki Raum2 years ago

3.0
Neljä nolla, hyvä olla.
Tattariporteria. Tuoksu on erikoinen, olisiko tuota tattaria sitten, kun tulee mieleen joku talkkuna.
Olispa piimää.
Erikoisen makuinen porter, mutta ihan ok.

Inferno
@ Olu Bryki Raum2 years ago

3.0
Uusi olut pinttiin 🇱🇹! Tuoksussa savua. Tässäkin käytetty jotain yrttejä, mutta en yhtään muista mitä🙄( olis pitäny ottaa hyllyn lappusesta tuote kuvaus )! Lievää tervaisuutta, hieman savuinen. Aika köykäinen runko, olisi voinut kuvitella että tujumpi! Eli helpohko, ihan kelpo vanhan ajan olut👍! Nyt tuli muistikuva, että Tattaria on tässä käytetty…..