
Reviews
Koski J
@ Aldi, La Cala de Mijas3 months ago
3.5
Ihan hyvän makuinen. Ok.

Pertti E
4 months ago
2.8
Pehmeä ja maukas eikä alkoholi puske läpi. Hapokkuutta olisin kaivannut enemmän
happiness
@ Aldi Santa Pola11 months ago
2.5

Koykka
@ Aldi Orihuela Costa1 year ago
2.2

Dani
3 years ago

3.2

Boiretas
3 years ago

2.9

Tuoppinen
@ Aldi, La Cala de Mijas3 years ago

3.2

Samuelftv
4 years ago
2.2

Antonio M
4 years ago
4.1

Iñaki M
5 years ago
3.9