
Reviews
NiksuMalm
@ K-Citymarket Karisma Lahti7 days ago

2.0
Ei nyt mikään erikoisen. Juotava, muttei sen enempää.
Jussi15
12 days ago
2.8

Timo
1 month ago

2.0
Geht so... erfrischend, aber etwas lasch.

Prahan Piisami
2 months ago
4.0
Vinstakolkku
2 months ago
2.6
Vasu
@ K-Citymarket Pirkkala5 months ago

3.9
Ehkäpä paras maistamani alkoholiton hefe. Eihän tämä normaaleille vehnäoluille pärjää, mutta ei ainakaan mitään omituisia sivumakuja eikä ylimääräistä makeutta. Värikin on kuten pitääkin. Oikein hyvä alkoholiton vehnäolut. Pisteet annoin alkoholittomien sarjaan.

Ed van schleck
2 years ago
2.0
Dünn und säuerlich im Geschmack. Die typische Banane im Geschmack/Geruch riecht/schmeckt hier irgendwie leicht geräuchert.