
Reviews

Schüler
1 year ago

3.4
Emmamarkusson
1 year ago
3.3

Petri V
@ Systembolaget Nybrogatan1 year ago
3.0
Conny8
1 year ago
3.0

Pipan
1 year ago
3.5
ChristianFredrikson
2 years ago

3.8
Absolut en rätt trevlig IPA.

T. Holm
@ Holms hus.2 years ago
4.3
Emmamarkusson
2 years ago
3.5

Peter Karlsson
@ Systembolaget Eskilstuna2 years ago

3.1

Skrietlili
2 years ago
3.2
Lucka nr 7.
En fruktig Ipa med lagom beska. Lite tunn i smaken men annars riktig bra.