
Reviews
Dixi
@ Systembolaget Storgatan Luleå2 years ago
3.2
JesperS
2 years ago
4.0
Mmm, mycket fyllig och fin smak!

HooDee
@ Äkäsranta2 years ago

2.8
Havuja perkele!
Mun makuun liian kitkerä ja havuinen

Matti H
@ Äkäsranta2 years ago

3.5

Juupe
@ Systembolaget Delfingatan Luleå2 years ago

3.8

T. Holm
@ Holms hus.2 years ago
4.6
Gärna en gång till!

Roywenk
2 years ago
4.0
Bra, bryggeriet levererar!