
Reviews
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online3 months ago

3.7
Sitruksinen, passionhedelmää, kelvpm hedelmäinen muttei mehuinen. Aika kirpsakka ja kohtuu katkeroinen

Peter Karlsson
@ Bishop Arms3 months ago

4.4
JesperS
2 years ago
3.6
Nej, den här var ganska blek och saknar fyllighet.
Dottore Stranoamore
2 years ago
4.0

Migis
@ Tuju Taproom2 years ago

3.9

Markku B
@ Tuju Taproom2 years ago
4.0
Tintti
@ Lepra Beer Fest 20242 years ago
2.3
Dottore Stranoamore
2 years ago
4.0
Kompetent öl men inte fantastiskt.

Sartsa86
2 years ago
3.5

Peris
2 years ago
3.5