
Reviews

Göbbelsberg
7 days ago
4.2

Sampo
@ Kabacka28 days ago
3.3
Todella makeaa. Kirsikkaista viinimäistä. Kuiva jälkimaku.
MakeJ
@ Prisma Kaleva Tampere1 month ago

3.4
Punaista, rubiininpunaista olutta häviävällä vaahdolla ja todella kirsikkaisella tuoksulla. On tässä ohraa ja vehnääkin mutta maussa kirsikka suorastaan hyökkää makean seuratessa sen vanavedessä. Vetinen tämä ei ole, hieman poreileva ja hapahko jälkimakua kohti. Parhaimpia kirsikka lambic oluita tämä.
lon.etie
2 months ago
3.8
Nikke
4 months ago

3.2
Tämmönen oli ilmestynyt prismassa Lindemanin viereen. Tarttui käteen heti, koska Lindemani vei kielen mennessään viimekerralla. Tässä tuoksuu karvasmanteli aika kovasti ja maku ei ole läheskään yhtä makea kuin Lindemanin. Lindemanin oli mielestäni parempi jälkkärinä, mutta ei tämäkään huono ole. Ainut miinus tulee siitä, että tuoksu on kuin vahakynttilällä (karvasmanteli)

Ovaskainen21
6 months ago

3.0

joonasmaistelee!
@ Salhojankadun Pub7 months ago

3.7
On todella hedelmäinen ja maukas. Ehdottomasti jatkoon, livemusiikin tahdittaessa
Pantani
9 months ago
5.0
Wehu
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä9 months ago

3.2
Hantula L
10 months ago
4.9