
Reviews

Juhki
@ Purtse Resto3 months ago
2.2
Kullanruskea, melkein kirkas. Pehmeä, kuiva. Muuten hyvä, mutta hiivan neilikkaisuus maistuu
Priit A
6 months ago
3.5

Janne P
@ KIOSK NO37 months ago

3.2
Artturi A
11 months ago
3.1
Hyvä helppo Pilsu.

Aygor
@ Tiskre Prisma11 months ago

3.1

HarriL
@ Sõbra Prisma11 months ago

3.0

oipaT
@ Stalker11 months ago

3.0
Utuinen kullankeltainen vivivalkealla vaahdolla hanasta.
Mieto.
7,50€
Yorma
@ Purtse Taproom Tallinn1 year ago

3.7
Mukavasti purevuutta, ja raikkautta. Sopii ruokajuomaksi. Jatkoon.
Samih
1 year ago
3.5
Perus hyvä Pilsner.

Sir Guru Kabu
@ St. Vitus1 year ago

2.7
Muuten maultaan aika mieto pilsneri, mutta jokin kirpeä sivumaku hieman häiritsee.
Ehkä tulee humaloinnista.