
Reviews
Sponk
6 months ago
3.0
Pas mal d amertume, pas beaucoup de "fruits exotiques" mais grosse odeur de houblon

Stefmeister83
@ K-Citymarket Kupittaa Turku10 months ago

3.0

BXL
1 year ago
4.5

Bezdomnyi
@ Funky Fluid1 year ago
3.0
Utuinen ananasmehu. Yhden sormen vaahto, jää 4mm reunus, haituvia pinnalla. Tuoksu mineraalinen ja sitruunainen.
Maku humalaa, mustaa ja vihreää teetä, sitruksia, havuisuutta. Vähän jää laiskaksi ja veteläksi, vaikka teemäinen maku jonkin verran peittää alkoholittomuutta. Greippisyyttä.
Ihan ok alkoholiton.
J3NN1
@ Funky Fluid1 year ago
3.5
Velttomake
1 year ago
3.0
On kyllä holittomaksi maukas olut, hedelmäinen, mutta Hieman lämmettyään maku profiili muuttuu hieman kitkeräksi humalavedeksi

LANU
1 year ago

3.6
Olut kaatuu lasiin maitoisen keltaisena ja hazynä. Ohut vitivalkea vaahto jää pinnalle. On kyllä ulkoasu holittomaksi vimosen päälle 👌😅
Tuoksussa kivihedelmiä, raikasta ananasta ja karkkia.
Maku tosi raikas. Tuoretta ananasta, trooppista makeaa sitrusta, greippiä, kiva kevyt katkeruus ja kermainen kauraisuus.
Hyvin rakennettu ja hyvä runkoinen holiton, joka pikkaisen latistuu loppua kohden. 💪🍻😋

Ragnared
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä1 year ago
3.7
Oikeasti hazy neipa alkoholiton! Hyvin on humalat mehukkaana maussa ja hedelmätkin.
Jari H
1 year ago
3.5
Maro
@ Lidl Krzywoustego1 year ago

4.0