
Reviews

ErZi2cv
11 months ago
2.8

Kirsi K
@ DLight, Jürmala1 year ago
3.5
En varsinainen pina coladan fani ole mutta oikeen kylmänä tämäkin menee! Makua on paljon!
_Kasi
2 years ago

3.5
Aika Herkku! Kookos maistuu sopivasti, ei liikaa

Hoocee
@ Rimi Super Briāna2 years ago

2.6
Yllättävän hyvä!