
Reviews

Mélissa Émilie
4 months ago

3.3

Tom
4 months ago
3.4
Muscat B
@ Beer head7 months ago
4.0

Simeoni
9 months ago

3.5

Skrietlili
11 months ago

3.7
Helt ok pilsner. En kall slinker alltid ner efter ett dopp en varm sommardag.
Joukku
@ Systembolaget E-service / Online1 year ago

3.0
Tuoksu viljainen. Maku on alkuunsa aika vahva, vahvarunkoinen. Maussa viljaisuutta.
Conny8
1 year ago
3.6

Hasse67
@ Alingsås1 year ago

3.7
JesperS
2 years ago
3.5
Jag är ingen fan av pilsner, men om jag nu ska dricka en så är den här helt ok.

Ekblad N
2 years ago
3.6