
Reviews

Musti77
1 month ago
3.0

Japeinen
@ K-Citymarket Mikkola Pori8 months ago

3.2
Nämä inkiväärijuomat ovat ihan kivoja silloin tällöin. Mutta aika samalta maistuvat.

Lucalja
9 months ago
3.1
Vahva inkiväärin maku, oikein hyvä. Mikäli on inkiväärin ystävä, niin voin vahvasti suositella! Löysin tämän Oulun Rotuaarin K:sta, jos joku haluaa myös kokeilla. 🙌

Svimbanen
@ K-Citymarket Päiväranta, Kuopio10 months ago

3.0

HooDee
1 year ago

3.2
Maukas inkivääri olut, hyvä ja voimakas inkivääri jälkimaku.
Tomart56
2 years ago
3.6

Christopher
2 years ago

4.7