
Reviews

Atte I
@ Gdanski Bowke3 months ago
4.2
Kullankeltainen ja kristallin kirkas. Tuoksussa makeahko mallas. Maussa sama kokonaisuus. Perinteistä ja herkullista vaaleaa. Juuri sellaista kuin ehta olut kuuluukin, ilman krumeluureja.

Tapio T
@ Gdanski Bowke2 years ago

2.7
Perus perus
Kathi97
2 years ago
3.3

MarvinWaelti
2 years ago
3.1