A Ton of Honey 13.2%, Põhjala, Estonia
103 ratings
3.8
A Ton of Honey
13.2% Imperial Stout
A dessert wine barrel aged imperial stout brewed with over a ton of Estonian honey. Made in collaboration with our faraway friends from Holy Mountain.

Reviews

Post author: Nikkilä S
Nikkilä S
1 month ago
3.5

Post author: Nokikana
Nokikana
2 months ago
A Ton of Honey, Estonia
4.2
Jälkiruokana vallan mainio. Siinä ja siinä ettei liian makea,nautiskeluun tehty.

Post author: Hessu
Hessu
@ Põhjala Brewery & Tap Room
3 months ago
4.2

Post author: Petri H
Petri H
4 months ago
4.0

Post author: rostetti
rostetti
5 months ago
2.6
Sukulaatia ja ripaus hunajata löytyy mausta. Ei tarpeeksi makea jälkiruokaolueksi ainakaan omissa kirjoissa. Alkoholi puskee läpi. Ei varsinaisesti huono, mutta vois olla paljonkin parempi.

Post author: kocon_tu_byl
kocon_tu_byl
@ PIWOmaniaK
6 months ago
A Ton of Honey, Estonia
4.1
Best before 2028.03.05. Chocolate, notes of honey. Medium-bodied. Strong but not boozy.

Post author: Molliturpa
Molliturpa
@ Alko Töölöntori
6 months ago
3.4
Todella vahva etanolin haju lasiin kaadettaessa. Tuoksu tymäkkä, hieman mallasleipäinen. Kaatuu lasiin paksuna öljynä ilman vaahtoa. Ei erityisen makea, vaan hyvinkin viinimäinen. Jälkimaku lähentelee jopa punkkumaista kypsää hedelmää.

Post author: Mirdo
Mirdo
6 months ago
A Ton of Honey, Estonia
3.6
Piki mustaa lasissa, viinainen stoutin tuoksu. Ei yltiömakea, viinimäisyyttä löytyy tynnyrin kautta ja jälkimaku punkkuinen. Hyvä erilainen stoutti,mutta ei lähellä kellarisarjan kärkeä

Post author: Juho K
Juho K
@ Põhjala Brewery & Tap Room
6 months ago
A Ton of Honey, Estonia
4.0
Oikein maistuva, hunajaisen makea Imperial Stoutti, jossa ei alkoholi makua haittaa. Runko on paksu ja paahteinen, ei kuitenkaan mitenkään erityisen kahvinen, vaan enemmänkin tynnyrinen, hennon liköörinen ehkä. Hauskaa joulua!

Post author: Tuomo J
Tuomo J
@ Alko Prisma Itäharju
6 months ago
A Ton of Honey, Estonia
4.0
No nyt on kunnon jälkiruokajuoma. Makeahko (muttei liian), maltainen, ehkä sherrymäinen ja ripauksella kahvia. Hunaja jää mukavasti pyörimään kielelle jälkimaun myötä. Ainiin, ja myös yksi kusisimmista vahakorkeista avata hetkeen.