
Reviews

Tuomas
@ Anttilan Marjatila9 days ago

2.0
Todella mieto ja laiha ruski-olut. Ei nyt antane montaa lanttia sotakassaan, eikö ole tarvetta ostaa toiste.

Yeast yanni
8 months ago

2.8
Ihan ok perus lager.

Koivu
@ A1000 Tähesaju Tallinn9 months ago

2.7

Pertti E
@ Narva Hotel10 months ago
2.0
Kirpeä ja karvas ja ei ollut makuuni

BeerKari
@ Alko Market Ainaži1 year ago

3.4
Kauniin väristä ja maistuvaa olutta idästä.

Mypietimi
@ Alko Market Ainaži1 year ago
2.8
Tuoksu aika mieto mutta raikas. Pientä makeutta ja mallasta. Maku aavistuksen karvas, hieman katkeroa ja mallasta. Jälkimaku makean maltainen.
Kw
2 years ago
3.2
Jambahh
@ Riika2 years ago

2.0
Ei mitään herkkua. Ei jatkoon.