
Hops:Citra, Galaxy, Mosaic
Reviews

Esa J
@ K-Citymarket Ruoholahti3 months ago

3.8
0,473l tölkki lasiin kaadettuna. Puoli vuotta vanhaa.
Aika kivannäköinen näin iäkkääksi. Keltainen ja maitoisen samea, valkoinen vaahto.
Tuoksussa limeä, greippiä ja ananasta.
Matalahkot hiilihapot. Suutuntuma on jauhoinen ja mehukas.
Maussa ananasmurskaa, kuivaa heinää ja raakaa appelsiinia. Persikkaa ja mangoa. Hentoa ruohoista katkeroa ja vähän havuja. Tunkkaista melonia, heinälatoa ja imelää greippiä. Saippuaista sitruunaa ja vähän hiivaa. Kokonaisuus on makean puolella.
Loppumaussa greippiä, saippuaista sitruunaa ja ylikypsää ananasta.
Ikä tätäkin painaa. Varsin miellyttävä silti.

LnBeer
3 months ago

3.6
Une IPA avec une pointe de sucrosité…
Grosse consistance de visu et en bouche …Son aspect trouble opaque ne la trahit pas 😜.
Pas ma préférée 😉

Miika
@ K-Citymarket Ruoholahti5 months ago

3.1

Jocceri
@ K-Citymarket Ruoholahti1 year ago

4.2
Otetaan Kanadan puolelta välillä,tämä on ollut asiallinen panimo 💪
Citra,Mosaic ja Galaxy toimittelee tässä varsin mukavasti 😋
Ei petä tämäkään, super raikasta ja löytyy riittävästi makua ettei kallistu tylsän puolelle 👌 Ja huomaa että nämä uusimmat on toki myös tuoreimmat tölkityspäivien suhteen 👍
Bregeou
@ Messorem - Bracitorium2 years ago
3.6
Janne P
@ Musta Kynnys2 years ago

3.5