
Reviews

Gnidde
7 days ago
3.1

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo1 month ago

3.5
Kirpsakan raikas ja sitruksinen. Oikein kiva sessari.
PL V-vik
4 months ago
2.9

Juupe
@ Systembolaget Västerås4 months ago

3.3

hugo brew
@ Hugo Brew5 months ago

2.9

Dricki
@ Dricki Bar6 months ago

4.0

Emil W
6 months ago
3.9
Hammarling A
6 months ago
1.3
Besk
Hammarling N
6 months ago
1.5
Smakade inte så mycket, dåligt med kolsyra
Melin A
@ Systembolaget leksand6 months ago
1.6
Helt ok, men väldigt smaklös