
Reviews
Janne G
@ SalamaNation3 months ago
3.4
Jopa hiukan makea imperial stout. Tämä juoma ei vaahtoa ja vahvuus 12 volttia ei pahasti maussa tunnu... Jatkoon 👍

Sir Guru Kabu
@ Swiat Piwa2 years ago

3.7
Makea, siirappinen, hieman paahteinen.

Anneli P
@ Swiat Piwa2 years ago

4.2
Uih, onpas herkkua - paksua ja makeaa. Huoneenlämpöisestä juomasta löytyy helposti siirapin, kookoksen ja vaniljan maut. Alko ei maistu lainkaan.