
Stout with vanilla beans.
Organic
Unfiltered
Reviews

Jules K
3 months ago
3.4

Sir Guru Kabu
@ DrinkOnline.eu10 months ago

3.8
Makea ja maukas impi.

Anneli P
@ DrinkOnline.eu10 months ago

4.2
Yöhymssy.
Vahva ja vakaa.
Makea ja makaa.
Vaadinko vaniljaa...

Igunator
@ DrinkOnline.eu11 months ago

3.9
Heja Sverige! Ruotsista tulee ihan asiallista olutta, muualtakin kuin Omnipollolta. Tämän Brewskin tuotteita on tullut testattua muutama, tämä ei pääse niistä ihan kärkeen. Varsin hyvä juoma on kuitenkin tämäkin.
Kaatuu lasiin pikimustana kuten odottaakin. Vaahtoaa kaadettaessa mutta vaahto katoaa lähes heti. Tuoksussa tuntuu päällimmäisenä vanilja, mutta myös voimakas paahtunut maltaisuus ja poltettu sokeri. En osaa oikein päättää onko tuoksu liian makea, rajoilla ollaan kyllä.
Maku on makeahko ja hapokas. Vanilja tuntuu tässäkin mutta vain pienenä vivahteena. Runko on vahvuuteen nähden melko ohut.
Jälkimaku on samalla katkera ja suklainen, mutta myös liköörisen alkoholinen. Vähän sellainen kuivan sherryn maku jää lopuksi suuhun.
Harri
@ DrinkOnline.eu11 months ago
3.6
Terva A
1 year ago

3.4

Jampe
1 year ago
3.5

Flo beatoo
@ Le Comptoir des bières1 year ago

2.5
Bonne stout sans plus.

Galy
1 year ago
4.7
Une stout surprenante et très gourmande. Un nez avec de superbes notes de vanille et de café très franc.
En bouche on a l'impression de boire un café au lait avec de la vanille.
Le coter torréfié passe tous seul.
Une très belle rondeur en bouche.
Tres belle découverte ! Je conseille 👍
Vive les stout!

Thomas
2 years ago

4.0