
Reviews
Jere Peris
@ Lidl Rauma23 days ago
3.4
Täyteläinen, hyvin banaaninen, hieman saippuainen jälkimaku, mutta ei häiritsevästi.
Allu
@ Lidl Intiaanikylä, Kokkola25 days ago

3.1

Kamuloppu
27 days ago

2.7
Hinta/laatu kunnossa. Asiallinen, edullinen wehnä.

viljo75
@ Lidl Käpykangas28 days ago

3.0
Suomen suvi ja mukava vehnänen 🌾😎

JuNik
@ Lidl Keljo28 days ago
3.4
Kiva vehnäoluen ja alen mixi. Normivehnään verrattuna hiilihapotus ja kirpsakkuus enemmän esillä. Samoin sellainen hiivaisuus jälkimaussa loistaa poissaolollaan. Mukava vehnän makeus ja vehnämaltaan ja ohramaltaan kombinaatio tuo ihan mukavan perusmaun.

Nick C
@ Lidl Cricklewood2 years ago

4.2
Zaphood
2 years ago

1.2
Vaalea, samea, siman värinen olut. Hyvin kevyt vaahto. Tuoksu on kevyesti banaaninen.
Maku on hapokas, kevyesti vehnäolutmainen, hivenen makea, vaatimaton...
Loppumaku on kevyesti hiivainen.
Huoh...

Jimbo
@ Lidl New Oscott2 years ago

3.3
It is nice with a malty influence. Has decent aroma of banana and the spice, pepper and clove back end
Santtu Hietala
2 years ago
2.8