
Reviews

Binchologue
4 months ago
3.8
Ceci est un dessert Batave !
Bu en Galo sinon les 10 watts me fracasseront
Parfum de vanille et chocolat
Le tout vieilli en fut de Madere

Jonas M
@ ØK-Brew6 months ago

3.8

Lasis
@ Hoptimaal2 years ago

3.8
Samea tummanruskea. Beige vaahto. Tuoksu maltainen. Maku makea maltainen, suolainen, toffeinen ja suklainen. Hyvä olut.
Olli M
2 years ago
4.0

Sir Guru Kabu
@ Bierloods222 years ago

3.6
Collab Põhjala.
Todella reippaan maltainen barley wine. Mallas maistuu alusta loppuun.
Maltaan lisäksi maussa on karamellista makeutta.
Hieman erilainen barley wine mitä olen aiemmin juonut. Tässä mennään reippaasti maltaat edellä.

Anneli P
@ Bierloods222 years ago

2.7
Odotukset korkealla, koska collab Põhjala. Well, hmmm.. joku (mallas?) tökkii eikä sillee hyvällä tavalla.