
Reviews
KooPeeM
@ K-Supermarket Mylly8 days ago

3.7
Erinomainen vehnäolut. Sopivasti vaahtoutuva, samean keltainen väri. Hyvä mausteinen maku.
Pullervo
1 month ago
2.6
Jani S
@ Fast Lane / Tallink My Star1 month ago

2.8
Markus N
@ Tallink M/S Megastar1 month ago

3.1

Kurtsi
2 months ago
3.3

Erika L
@ M/S Silja Serenade2 months ago

3.5

Walrus76
@ M/S Silja Serenade2 months ago

3.6

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo2 months ago

3.7
Kylläpä on runsas vaahto.
Maku on erinomainen. Nämähän ovat järjestään hyviä oluita.

Gregory K
2 months ago
3.7

Dr-DRe
6 months ago

3.7