Wham Whams 9.5%, Prison City Brewing, United States
12 ratings
3.8
Wham Whams
9.5% Imperial Stout
Imperial stout with toasted coconut and Madagascar vanilla beans.

Reviews

Post author: Luu2
Luu2
@ Hophaus Kuopio
2 months ago
Wham Whams, United States
3.7
Kahvia ja suklaata pehmeässä ja suunmakuisessa muodossa. Kaverin kanssa jaettu lasillinen.

Post author: Kinnune
Kinnune
@ Hophaus Kuopio
2 months ago
Wham Whams, United States
4.0
Kuivaan taittava, maltainen ja kevyen suklainen. Jälkipuolella keskivahvaa paahdetta. Hyvää perussettiä. - - - Dryish, malty and lightly chocolatey. Mid-level roastiness towards the end. Basic, but good.

Post author: ASOS
ASOS
2 months ago
Wham Whams, United States
4.0
Tumman puhuva stout. Paksu runko. Vaniljaa ja suklaata. Hyvä jälkiruoka juoma tai lasillinen kerta juomana.

Post author: Jonas M
Jonas M
@ ØK-Brew
6 months ago
Wham Whams, United States
4.0

Post author: Aspegix
Aspegix
1 year ago
Wham Whams, United States
4.8

Post author: Kinnune
Kinnune
@ Hophaus Kuopio
1 year ago
Wham Whams, United States
4.2
Vahvasti kahvinen tuoksu, mutta ei paahteinen. Maku jatkaa samaa linjaa, seassa hieman suolaisuutta ja sopivasti makeutta kookoksesta. Kahvin paahteisuutta ei löydy, vaikka kokonaisuus hieman palanut onkin.

Post author: Lauri
Lauri
@ Hophaus Kuopio
1 year ago
Wham Whams, United States
4.5
Ohuen oranssisen sysimustaa ja sameahkoa. Kepoinen, rusehtava ja pienikuplainen vaahto. Tuoksu runsaan, maukkaan ja kevyen paahteisen kahvinen, makean vaniljainen ja suklainen, miellyttävän kookoksinen, öljyisen pähkinäinen sekä makeahkon ja kevyen paahteisen tumman maltainen. Maku runsaan, maukkaan ja paahteisen kahvinen, tumman suklainen, makean ja pehmeähkön vaniljainen ja laktoosinen, kevyen kookoksinen, öljyisen pähkinäinen, makeahkon ja kevyen paahteisen tumman maltainen sekä selkeähkön humalaisen katkera. Oikein hyvät, runsaat ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on runsahko, öljyisen pehmeä, kuivakka ja vähähiilihappoinen. Oikein maukas, runsas, monivivahteinen ja mukavasti juotava imppistout. Pieni rasvaisuus/öljyisyys vaivaa taustalla, mutta muuten oikein erinomaista juotavaa!

Post author: Samppa
Samppa
@ Brewklyn
1 year ago
4.0
Hienoista kookosta, suklaista kahvia, kuiva, hyvä.

Post author: Jeppe
Jeppe
@ Pien Shop & Bar
2 years ago
Wham Whams, United States

Post author: orson
orson
@ Pien Shop & Bar
2 years ago
Wham Whams, United States
3.9
Tuoksussa kaakaota, vaniljaa ja reilusti kookosta. Suutuntuma on hiilihappoinen, hieman kevyt, kuivahko, aika puhdas ja pehmeä. Maussa kookosta, vaniljaa, kaakaota ja kahvia. Jälkimaku on aika lyhyt, kookoksinen ja valitettavasti myös aika vetinen. Mulle tää toimii aika kivasti, mutta saisi olla ryhdikkäämpi.