Hypothermie 10.0%, Messorem, Canada
12 ratings
3.9
Hypothermie
10.0% Triple IPA
Triple IPA : Enigma, Citra, Ekuanot Cryo, Simcoe, Hallertau Blanc
Hops:Blanc / Hallertau Blanc, Citra, Ekuanot Cryo, Enigma, Simcoe
Malts:Barley Malt, Oat, Wheat

Reviews

Post author: Gustavo
Gustavo
@ Beer Geek Madness Wroclaw 2026
2 months ago
Hypothermie, Canada
4.5

Post author: Gustavo
Gustavo
@ Vivalabirra
1 year ago
Hypothermie, Canada
4.5

Post author: Nielsen B
Nielsen B
1 year ago
4.0

Post author: RM
RM
@ Hoptimaal
1 year ago
4.3

Post author: Nielsen B
Nielsen B
1 year ago
4.0

Post author: Simeoni
Simeoni
1 year ago
Hypothermie, Canada
4.1

Post author: Lauri
Lauri
@ Hophaus Kuopio
1 year ago
Hypothermie, Canada
4.5
Syvän, kirkkaan ja maitomaisen keltaista ja sameaa. Runsahkon ja hyvin pienikuplainen vaahto. Kaunis olut! Tuoksu runsaan, makean, kevyen karkkimaisen, raikkaan ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, passionhedelmää, persikkaa, aprikoosia, melonia), kevyen tunkkainen sekä raikkaan ja kirpakan sitruksinen. Oikein hyvä tuoksu! Maku maukkaan, makean, runsaan ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, papaijaa, passionhedelmää, mangoa, persikkaa, aprikoosia), kitkerähkön greippinen, raikkaan ja kirpakan sitruksinen, vihreän lehtinen, pehmeän vaalean maltainen ja kaurapuuroisen viljainen sekä selkeän humalaisen katkera ja poltteinen. Alkoholi ohuesti lämmittelee taustalla. Oikein hyvät, runsaat ja verrattain tasapainoiset maut. Suutuntuma on on runsas, täyteläinen, pehmeä, vähähiilihappoinen ja melko kuivakka. Erittäin maukas, runsaan ja miellyttävän trooppisen hedelmäinen sekä verrattain oikeinkin mukavasti juotava NETIPA. Toimii!

Post author: Janne O
Janne O
@ Hophaus Kuopio
1 year ago
4.4

Post author: Kinnune
Kinnune
@ Hophaus Kuopio
1 year ago
Hypothermie, Canada
4.1
Kevyesti pistävä, makean hedelmäinen ja hieman alkoholinen tuoksu. Pehmeä suutuntuma alkuun, kypsän ananaksinen ilman terävyyttä. Vahvuus tuntuu ohuena sipulisena polttona maun edetessä, lämmetessä poltto vaihtuu pehmeään alkoholiin. Jälkimaku kypsän hedelmäinen ja lämmin. Toimii.

Post author: Thom974
Thom974
2 years ago
4.2