
Reviews
Dottore Stranoamore
2 days ago
4.2
Väldigt annorlunda öl i färg och smak men också väldigt god. 😋

WilleW
@ Hoptimaal28 days ago

3.6
Kumkvattia, limeä ja yuzua. Pikkuisen tulee wieninkumikarkki mausta mieleen. On tämä sentään kunnolla hapan ja kirpeä.

Marcus S
2 months ago
2.4

STNO
3 months ago

4.1

Skrietlili
3 months ago

3.9
Den smakar verkligen vingummi. En väldigt kul, spännande och speciell öl. Helt klart godkänd. Gillar öl som sticker ut och bryggerier som vågar testa nytt.

Feliciatrex
4 months ago

3.8
Så himla cool öl! Älskar när bryggerier vågar 💪🏽 Den har låg kolsyra och en stark smak av godis. Härligt Fermenterarna att ni utmanar andra bryggerier i att våga kliva utanför ramarna 🍋🟩
Äsjii
1 year ago
3.7
Jiii
1 year ago

3.8
Kirpeää karkkia
Thom974
2 years ago
4.0

Aaron_dante
2 years ago

4.2