
Reviews

Petteri A
7 days ago
3.1

Willy
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn28 days ago

2.8
Ok janoon, vaikka muuten mauton onkin.

Pippuri
2 months ago

3.3
Antti L
3 months ago
3.8

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo3 months ago

2.7
Ihan ok olut. Pieni karamellisuus. Makua saisi olla enemmänkin.

Jukka K
@ St. Vitus4 months ago

2.9
Hiiumaan punertava vienna lager, maussa tukevaa mallasta, runsas mausteinen maku. Tämähän on ihan hyvää.
Julazz
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn5 months ago
3.5

Markku
5 months ago
3.4

Mikko H
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn8 months ago

3.4
Punaista eli amberia lasiin.
Tuoksussa makean kuivahedelmäinen meno. Ehkä muskottipähkinäinen myös. Ihan miellyttävä.
Maku on alkuun jännän hapanta, maltaisuus suht makeaa,karamellimaltaisuutta hipoo. Kuivahedelmäinen ja hitusen pähkinäinen loppuliuku. Myös sopivasti kuivaava jälkimaku.
Ihan maistuva, jotenkin nää amberit taas pitkästä aikaa tuntuu kiinnostavilta 🤔😀👍
Andre T
9 months ago

3.7