
4052917578505
Reviews

TboonLapurepute
10 months ago
2.5

Singhamies
@ Mini Market - Potraviny, Večerka10 months ago

3.0

Samuli M
11 months ago

3.0
Ihan ok, ainakin hurjaan 0,4 euron hintaansa nähden! 😎

Timo M
@ Lidl Štětí2 years ago

3.3
Paavo K
2 years ago

2.8
Ansuli
2 years ago

2.9
Yllättävän hyvä ja perus olut. Edukaskin vielä, mutta niinhän ne taitaa tsekeissä olla muutkin. Joten jätetään hintakomponentti pois parantamasta arvosanaa ja annetaa vajaa kolmonen mausta. Perus juotava ja vihreästä lasipullosta plussaa.

Juhis
2 years ago
3.3
Hyvä perus olut. Halpaa kuin saippua
Galu Galu
2 years ago

3.6