
Mosaic, Nelson Sauvin & Galaxy... This hop combination absolutely sings! Possibly the best ever?
This beer is the little brother/sister to "Nebulous Sky" (DIPA)
Reviews

Beer't
@ Wild' Lab7 months ago

4.2

Olutninja
9 months ago
4.1

Erikoismies
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä9 months ago
3.8

Kepappi
@ K-Citymarket Pirkkala9 months ago

3.7
4+7+7.5+3.5+15=37
37/50=3.7⭐️

McEnroe
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio9 months ago

4.0
Varsin kelvollista ajoa🍻

Tuska
@ Explosive Bar (Pommi)10 months ago

3.8
Löyty puhelimen arkistoista

Svimbanen
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio10 months ago

4.1

LANU
@ Verdant Brewery11 months ago

4.3
Otetaas toinen Verdantti vielä.
Tämäkin kaatuu lasiin vähän tummanlaisena likaisen oranssina 🤔
Sormen verran muodostaa höttöistä vaahtoa päälle.
Tuoksu on mehukas. Ylikypsää mangoa, persikkaa, greippiä, paljon humalaa ja aavistus mausteisuutta.
Maku tarjoilee ensin trooppista puolta, jossa korostuu mango, persikka ja kypsä pomelo.
Sitä seuraa ja tasapainottaa kuivempi paletti, josta löytyy karviaista, ananasta, vaaleita rypäleitä ja lehtevyyttä. Hento viinisyys.
Suutuntuma pehmeä, mutta lopulta kuivaan taittava.
Jälleen laatu kamaa. 🫶🥳🍻

HKIred
@ K-Citymarket Ruoholahti11 months ago
3.6

Vikke
@ SalamaNation11 months ago
4.0