
Reviews
Panu K
8 days ago
2.5

heikottaaks
28 days ago
2.9
It’s like beer

Janne P
1 month ago
3.0

Willy
@ SuPerAlko Sadama Tallinna1 month ago

2.5
Alemman luokan bulkkia.

spiritworld
4 months ago
3.7

Zwunda
@ Brenkku-Studio7 months ago

2.8
Todella hyvä perus olut

Pallu
7 months ago

2.4
Lempi juoma

Puliukko
7 months ago

2.6

sandelsson
@ SuPerAlko Sadama Tallinna7 months ago

3.5
vähän makeeta, oikein menevää perus bulkkiolutta!

Dona
@ SuPerAlko Uus-Sadama8 months ago
3.0
Ihan hyvä perusolut. Pehmeä ja makoisa.