
Reviews

Peter Karlsson
1 month ago

0.8

Markus P
@ Lottas Krog & Pub Umeå2 months ago

3.3
Hyvät maut jne mut sour ei kyllä uppoo omaan kalloon

Tuomas J
2 months ago
4.7
Terhi
@ Lottas Krog & Pub Umeå2 months ago
4.0

HAXU
@ Lottas Krog & Pub Umeå2 months ago
3.2

Daniel P
10 months ago
4.0

Lundh L
@ Erlings jazz og ølbar11 months ago

4.0
Stadig
Biegs
11 months ago
4.2
JesperS
11 months ago
3.7

Juho K
@ Olutravintola Pikkulintu Myyrmäki1 year ago

3.9
Mukavan hapanta marjaa tässä kyllä, laktoosilla vähän pehmitetty ja aikalailla pirtelönmuotoisena tämä kaatuu lasiin. Makeutta on, mutta ei mielestäni kuitenkaan liikaa, ei haittaa punaisten marjojen makua oikeastaan ollenkaan. Jälkimaku on aika lyhyt ja kesäisen mansikkainen/viinimarjainen.