
Reviews

dasboot
@ K-supermarket Toppila1 year ago
4.1
Riktigt fruktig, som en milkshake, på ett riktigt bra sätt. Jag smakar krämig mjölk, banan och såklart körsbär och mango. Jag måste testa fler Fermenterarnas produkter!

Hanzel
@ K-Citymarket Iso Omena2 years ago
4.4

Buchel
2 years ago

3.0
Jordgubbar och körsbär.
Mer drink än öl.

Niclas T
2 years ago
3.8

Paukku S
@ K-Supermarket Redi2 years ago
3.3
Voisi olla happamampi.