
Reviews

Janette
@ Bock's Corner Brewery21 days ago

3.8
Mukavan hapan ja marjainen, tuoksu melkein karkkinen.

Killero
@ Bock's Corner Brewery21 days ago

4.5
Herukkamehua, prosentit ei maistu yhtään.

Heidaam
@ Bock's Corner Brewery22 days ago
4.3

HooDee
@ Systembolaget E-service / Online7 months ago

3.9
Hyvän näköistä ja makuista souria.
Mukavan hapan ja pirtsakka.
aff3
@ Systembolaget Umeå, Centrum10 months ago

4.2
No nyt 😍 nätti, läpikuultamaton väri, ei kuitenkaan Arpusien kaltaista paksuutta. Mustaherukka vahvana tuoksussa ja maussa, hieman joku pastillimainen (menthol?) vivahde käy suulaessa, sitruuna ja kirpsakkuus maltillinen. Tuo mieleen Finrexinin flunssalääkkeen joskin nyt kylmänä juotuna. Petollista 8% tavaraa, huomaamatta joisi toisenkin.

jussile
11 months ago
4.1
Kunnon hedelmäpommi!! aissaaaaa

HAXU
@ Zinc Craftbeer & Streetfood Festival 202511 months ago
3.2
Terhi
@ Zinc Craftbeer & Streetfood Festival 202511 months ago
4.1

Marko A
1 year ago

3.9
Tefterik
1 year ago
3.6