
Reviews
Thomas
9 months ago
3.8

Takko
@ Systembolaget Nyköping10 months ago

4.0
God med fin och tydlig beska. Smakerna är fruktiga och välbalanserade. Hade förväntat mig en fylligare kropp med styrkan som finns. Drar ned något på betyget. Men god och välgjord.
Good with a nice and clear bitterness. The flavors are fruity and well-balanced. I would have expected a fuller body with the strength that is there. Slightly reduces the rating. But good and well-made.
Jonathan
11 months ago
3.8

Webcrawler
@ Nyköping Brewing11 months ago

4.0
Skitfin! Glider ner fint i strupen. En till! Skål! 🍻

Webcrawler
@ Systembolaget Nyköping1 year ago

4.0
Den här rackarn var det bra tryck i. Riktigt smarrig & fin. Perfekt att avrunda aftonen med. Skål! 🍻
JesperS
1 year ago
3.6
Fin men ganska tunn smak. Den saknar den fyllighet jag förväntar mig av öl med den här styrkan.

Skrietlili
2 years ago

3.6

Dekanozov
2 years ago
3.9
Fruktig och bitter med en fin sötma. Kort eftersmak.

Feliciatrex
2 years ago
3.6

Luddemannen
2 years ago

3.7
Trevlig men inget som sticker ut