
Reviews

Juhki
@ K-Citymarket Kirkkonummi3 months ago
2.3
Kullanruskea, aavistuksen punertava, kirkas. Hyvin hento vaahto. Hyvin voimakas humalointi, kitkerähkö alkumaku, kuiva. Aavistuksen öljyinen. Tämän ei pitäisi toimia, mutta toimii jotenkuten

Juho
5 months ago
3.7
Erittäin juotava west coasti. Näitä jois enemmänki. Hyvin katkeroita ja jälkimaussa makeutta

-mIDE-
1 year ago

3.0
Ihan jees.

Jyde
1 year ago
3.7
Hemmo
1 year ago
3.3
Hyvä ja raikas tuttavuus

imoikid
1 year ago


Janette
@ Alko Prisma Seinäjoki1 year ago

3.0

Ihoden kaljakeisari
@ Gastrobar Rauman Wanha Krouvi1 year ago

3.7
Pieni maistiainen kaverilta.
Mainio west coast. Tuoksu on suorastaan herkullinen.

Joni
@ Alko Prisma Kosila2 years ago
3.3

Killanormz
2 years ago

4.0
Not too bad very hoppyb