
Reviews

Harala
@ Alus Celle2 months ago

4.8
Valmistajan luokitus Dark Lageriksi on luokattoman huono.
Kypsytys on kuitenkin ymmärrykseni mukaan tehty Bourbon, Irkku ja Skotti tynnyreissa, käännöksessä oli mukana myös ruis ja turve.
Maku oli kuitenkin "lagerille" sopivan happoinen, keskitäyteläinen. Suklainen, paahteinen ja hennon turpeinen. Wiski myös helposti tunnistettavissa.
Suutuntumassa kuitenkin rittävää paksuutta ja makeutta jotka saivat minulta pitkästä aikaan innostumaan tästä kommentoinnista😁
Ja onhan tämä mieletön Dark Lager.
Phil G
2 years ago
4.0