Centrale Scotch Whiskey 10.5%, LTM - Les Trois Mousquetaires, Canada
2 ratings
Centrale Scotch Whiskey
10.5% Dark Lager

Reviews

Post author: Harala
Harala
@ Alus Celle
2 months ago
Centrale Scotch Whiskey, Canada
4.8
Valmistajan luokitus Dark Lageriksi on luokattoman huono. Kypsytys on kuitenkin ymmärrykseni mukaan tehty Bourbon, Irkku ja Skotti tynnyreissa, käännöksessä oli mukana myös ruis ja turve. Maku oli kuitenkin "lagerille" sopivan happoinen, keskitäyteläinen. Suklainen, paahteinen ja hennon turpeinen. Wiski myös helposti tunnistettavissa. Suutuntumassa kuitenkin rittävää paksuutta ja makeutta jotka saivat minulta pitkästä aikaan innostumaan tästä kommentoinnista😁 Ja onhan tämä mieletön Dark Lager.

Post author: Phil G
Phil G
2 years ago
4.0