
Reviews

Tuska
@ Systembolaget Haparanda15 days ago

3.0
Hapokas eikä maistu millekkään

KallioUG
@ Systembolaget Haparanda15 days ago

2.9
Humalavettä. Ei maistu oikein millekkään.

Renata B
8 months ago
3.7
Joka
8 months ago
1.5
FreddyAA
1 year ago
3.9

Feliciatrex
2 years ago
3.6
Claes L
@ Systembolaget Nynäshamn2 years ago
4.0
Trevlig ipa, en har hittat till Ryttmästargården.
Teemu V
@ Bryggeriet Mat & Malt2 years ago

3.0

Takko
@ Oskarshamn2 years ago

3.5
Nja, Tjelvar var mycket bättre. Tyvärr kom denna efter den och skillnaden är markant. Lite tunn och humlen är inte lika framträdande. Men en ok IPA med enorm krona.

volvo_mainjac
2 years ago

3.8
God! Men önskar mer karaktär och grumligare 😀
Ingen beska