
Reviews
PL V-vik
13 days ago
3.4
Aaltonen J
1 year ago
4.0
Juha
1 year ago
3.3

Bonne1978
1 year ago
3.5

Anne S
@ Systembolaget PK-huset1 year ago

4.3
Yllättävän "vetinen" näin vahvaksi olueksi. Helppo juotava. Maussa kahvia.

Hessu
@ Systembolaget Liljeholmen2 years ago
4.0

Risfis
2 years ago

3.0
Faktiskt väldigt god

Sebastian Särefjord
@ Dinglebo Herrgård2 years ago

2.8
Lite tunn, chocklad och kaffe.

Tommyblyaa
2 years ago

3.0
Jonathan
2 years ago
3.3