
Reviews

Massimo A
1 month ago
2.5

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo5 months ago

2.9
Kylläpäs kiehahti *rapsuttaa mahaansa*
Kivan hedelmäinen olut, mutta jotenkin tunkkainen.

Rooberg E
6 months ago

2.8
Happy ending to the troll trilogy. Trolololollooollol

Kristofer V
6 months ago

3.5
jarh

Koivu
8 months ago

3.1
Alari K
9 months ago
3.1

Jali N
@ Alkostore249 months ago

3.3
Nyt on hyvä ipa.

TheL4RE
10 months ago
3.5

TheL4RE
10 months ago
3.5
ggis
11 months ago
2.7