
Mõnusalt linnaseline ja maheda maitsega vaskne Eesti õlu.
Reviews

Juho
5 days ago
1.7

Mightykoala
3 months ago

2.8
Meripihkanvärinen, kirkas olut sormen vahvuisella vaahdolla.
Tuoksussa on mallasta ja makeutta.
Olut on kevyt, hapokas, makea ja raikas.
Mausta löytyy mallasta, karamellia, ruohoisuutta ja sitrusta.
Märzeniksi tämän tunnistaa. Ihan kiva, mutta tyylilajissa löytyy myös laadukkaampia oluita.
(4+6+3+5+10=28) 2,8
Samppa
@ Panimoravintola Beer Hunter's3 months ago
3.0
Makea hörppykalja.

Kinnune
@ Andersonscraft.com4 months ago

3.7
Viljainen tuoksu ja vilja se taitaa pääosassa olla maussakin ja pinnan karvaudessa. Taustalla sopivasti mallasta. Vähän menee makeaksi omaan makuun, mutta muutoin oikein hyvä. Tosin silti pisteytys laski reilulla puolella pisteellä parin vuoden takaisesta, mutta onhan tuossa muutama olut mennyt välissäkin.
- - -
Grainy on the nose and grain seems to be the main ingredient on the taste too along with bringing the certain harsness to the top. Nice maltiness in the background. A bit too sweet for my taste, but still very nice as a whole. Still, I lowered the scoring by about a half a point from previous two years ago, buy there's been a few beers in between to make a difference.

Japeinen
@ Panimoravintola Beer Hunter's4 months ago

3.4
Ensipuraisu laimeahko. Jälkimaku ja toisaalta taas hieman karvas. Hieman erikoinen makukokemus.

Haerjy
@ Panimoravintola Beer Hunter's4 months ago
3.4

Jokinen
@ Panimoravintola Beer Hunter's4 months ago

3.2
Hyvin perinteinen märzen.
Makeahkon maltainen.
Vesa K
4 months ago
3.2
Slope
5 months ago
3.0
Jani
6 months ago
3.2