
Reviews
Olli322
@ Töyrynummi7 months ago

2.8
Makea punainen sidukka.

Inferno
@ Pick n Pay Rauma7 months ago

2.6
Hektisen duuni päivän päätteeksi ja saunaa odotellessa hiukan sidukkaa! Ihan marjaisa ja makea, lievä ”ei niin”hyvä jälkimaku.

Taix5000
8 months ago

2.8

Willy
@ Pick n Pay Pori8 months ago

2.4

Osmo S
9 months ago

3.2
Maukas siideri. Marjaisa, raikas, aika makea.
MakeJ
@ K-Citymarket Columbus10 months ago
3.5
Heleänpunainen ja valkoinen vaahto. Tölkistä lasin kautta. Maultaan niin hyvä että tätä toistekin.
Janne G
@ K-Citymarket Sastamala1 year ago
3.5
Löylyjen välissä meni. Karhunvatukka lime sidu oli mielestäni hyvän makuinen ja tulen varmaan toistekin juomaan 👍

Heidaam
@ K-Citymarket Kupittaa Turku1 year ago
4.5

isowee
@ Prisma Kajaani1 year ago
1.8
Mukavasti mustaherukka maistuu kyllä, mutta ohuesti liian makea minun makuun..
Toimii varmasti makeiden asioiden ystäville.. 👍

Ville Dänkä Tuominen
@ K-supermarket Löytis1 year ago

4.0
Ei voi muuta sanoa kuin, että loistava tuote.