
Reviews

Roywenk
@ The Bishops Arms, Luleå2 years ago
4.0
Inte dum, och stället gör den bättre!
pollyprkl
@ Mallassepät - Shop & Taproom Takomo2 years ago

3.9
Oikein mukavaa juotavaa. Hieman alkuun puskee ananas tai nektariini loppuun käynyt mango. Väritys hieman samea keltainen ohuella vaahdolla joka hävisi välittömästi.
HOPS: Nelson Sauvin, Citra, Eclipse

Hessu V
@ Olutravintola Konttori2 years ago
4.1

Jiimies
@ Levi Chalets3 years ago

4.0
Tumma ja samea keltainen.
Kylmiltään melko tuoksuton, mutta ujoa mangoa ja sitrusta olisi tarjolla.
Pehmeän poreileva kärki, samertinen suutuntuma. Runko pehmeän mangoinen sitruksisella ja imelällä lopulla. Jälkimaku pehmeän imelän hedelmäisyyden täyteinen.

Lasis
@ De Bierliefhebber3 years ago

3.8
Samea keltainen. Valkoiset vaahdot. Tuoksu hedelmäinen. Maku kuivahko greippinen, rypäleinen, mangoa, ananasta ja humalaa. Hyvä olut.
Jorgeboy
@ Juova Hanahuone3 years ago

4.3