
Reviews

jussile
26 days ago

3.1

Roywenk
9 months ago
4.1
Tefterik
10 months ago
3.8

Roywenk
1 year ago
4.1

Harala
@ Bock's Corner Brewery1 year ago

3.0
Mallasta on "suhteellisen" hyvin, tätäkin tosin vaivaa jälkimaun mausteinen kitkryys.
Roy M
1 year ago
3.6

Lesmosaurus
1 year ago
2.8

Kalmar
@ Systembolaget Umeå, Centrum2 years ago

3.3
Runsas hiilihappo. Jotenkin raaka maku. Uumajan tuliainen kesältä mutta parasta ennen vasta puolen vuoden päästä eli ei yli-ikäinenkään… No matka jatkuu🇸🇪🍺👍

Stonehill
@ Bock's Kyläkauppa2 years ago

3.0
Järkyttävä vaahto. Puolen tunnin päästä juomakelpoinen.
Makez79
@ Bock's Corner Brewery2 years ago
3.5