
Reviews

Bierfluencer Jakob
4 months ago

2.9
Dasssm bieerR svolgut
Hoorutka
@ Spar Wien Hbf4 months ago

2.9
Sparin halppis märzen. Maltainen ja pehmeähkö. Ja vaikka jää vähän kevyeksi, niin silti odotuksia parempi.

Frank Zalorando
@ St. Anton am Arlberg5 months ago
3.0
Klischat
5 months ago

3.5
Ganz normales gutes Märzen.

Buggie
6 months ago
2.7

1000Freunde04
@ Sonnberg9 months ago

2.9
In den Bergen schmeckt‘s gut. 👍
Cej
@ Vienne, Autriche10 months ago

1.0
Vraiment pas fou
Ilona F
10 months ago

2.8
Laita
10 months ago
2.3

Sundsten R
11 months ago
5.0