
Reviews

Teemu A
@ K-Citymarket Pirkkala1 year ago
3.0
Jää vähän vaisuksi, mutta kuitenkin ihan ok. Happamuutta löytyy kyllä ja pieni banaanisuus.

Syyläjuuri
1 year ago
3.4
Erittäin kirpsakka ja hapokas sour! Sopii omaan makuun. Täyteläisyyttä ja runkoa olisi saanut olla vielä hieman enemmän.

Mikko H
@ Musta Kynnys2 years ago

3.7
Tämäkin rästiä muutaman viikon takaa kynnyksen halloween-illasta🎃🍻
Tää oli oikein maukas sour. Makeus ei mennyt yli vaikka aineksien osalta olisi voinut olla mahdollista. Happamuutta sopivasti ja vanilja höysti kivasti taustalta hedelmäisyyttä. Kiva olut,jotenkin Coolhead-fibaa.

Tuska
@ Musta Kynnys2 years ago

3.2

KallioUG
@ Musta Kynnys2 years ago

3.7
Tuoksussa makeaa banaania mut maku vähä tympee. Ihan ok silti.

Niclas T
2 years ago
3.2

Henbarris
2 years ago

3.9
Hyper A
3 years ago
4.5

Hanzel
@ Olutravintola Pikkulintu Myyrmäki3 years ago
4.0